• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
با دستور استاندار گیلان؛

اجرای پروژه‌های جدید ممنوع شد

  • کد خبر : 1713
  • 18 تیر 1402 - 13:07
اجرای پروژه‌های جدید ممنوع شد

با دستور استاندار گیلان مقرر شد هیچ گونه کلنگ زنی برای پروژه‌های جدید در استان گیلان انجام نشود و فرمانداران هم اگر قصد افتتاح و ساخت پروژه‌های ملی و مهم را دارند باید قبل از آن مکاتبات لازم را با استانداری انجام دهند. به گزار اعتبار و به نقل از ایلنا، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان […]

با دستور استاندار گیلان مقرر شد هیچ گونه کلنگ زنی برای پروژه‌های جدید در استان گیلان انجام نشود و فرمانداران هم اگر قصد افتتاح و ساخت پروژه‌های ملی و مهم را دارند باید قبل از آن مکاتبات لازم را با استانداری انجام دهند.

به گزار اعتبار و به نقل از ایلنا، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که با حضور نمایندگان استان در مجلس برگزار شد عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای اتمام و تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی خود تلاش بیشتری به خرج دهند.

تکمیل پروژه‌های عمرانی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت از دیگر موضوعاتی بود که مورد تاکید استاندار گیلان قرار گرفت و گفت: از فرمانداران انتظار دارم پروژه‌های عمرانی محدوده خود را تعیین تکلیف کنند همچنین باید لیست پروژه‌های عمرانی گیلان تهیه شود تا بتوانیم با استفاده از آن مبلغ اعتبارات مورد نیاز برای تکیمل آن‌ها را تأمین نماییم.

عباسی از فرمانداران شهرستان‌های مختلف گیلان خواست حداکثر ۱۵ روز پس از ابلاغ اعتبار جلسه شورای برنامه‌ریزی را تشکیل و میزان اعتبار مورد نیاز خود را مشخص کنند.

وی ابراز کرد: پروژه‌های عمرانی نباید به تعویق بیافتند از طرفی در صورت عقب افتادن تکمیل پروژه‌های عمرانی از ترک‌ تشریفات استفاده خواهیم کرد.

عباسی ادامه داد: هیچ گونه کلنگ زنی برای پروژه‌های جدید در استان گیلان انجام نمی‌شود بنابراین هر کدام از فرمانداران اگر قصد افتتاح و ساخت پروژه‌های ملی و مهم را دارند باید با استانداری مکاتبه کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه معادل ۹۹ درصد از اعتبارات استان جذب شده است عنوان کرد: بودجه مربوط به استان گیلان در سال گذشته برگشت نخورد و این مهم با همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها حاصل شد.

سید علی آقازاده رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه ضمن انتقاد از پرداخت با تاخیر حقوق کارکنان نیروهای شرکتی و طرحی توسط کارفرمایان و ادارات افزود: باید برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و ملی در گیلان نظیر جاده سراوان به فومن، رشت به خشکبیجار و هشت کیلومتر باقی مانده جاده قزوین به رشت تلاش بیشتری انجام شود.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=1713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.