• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
اقتصاددان ارشد جی پی مورگان:

ادعای نزدیک بودن رکود در آمریکا را پس می گیریم!

  • کد خبر : 3007
  • 15 مرداد 1402 - 6:21
ادعای نزدیک بودن رکود در آمریکا را پس می گیریم!
اقتصاددان ارشد در بزرگترین بانک کشور آمریکا، گفته است که معیارهای اخیر نشان دهنده رشد حدود 2.5 درصدی در سه ماهه سوم در مقایسه با پیش بینی قبلی جی پی مورگان برای رشد 0.5 درصدی است.

اقتصاددان  موسسه مالی جی پی مورگان  ادعای خود درباره اجتناب ناپذیر بودن رکود را پس گرفته است.

به گزارش اعتبار و به نقل از سی ان بی سی، مایکل فرولی، اقتصاددان ارشد در بزرگترین بانک کشور آمریکا، گفته است که معیارهای اخیر نشان دهنده رشد حدود ۲٫۵ درصدی در سه ماهه سوم در مقایسه با پیش بینی قبلی جی پی مورگان برای رشد ۰٫۵ درصدی است.جی پی مورگان قبلاً اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۳ رکود اقتصادی انتظار می رود. با این حال، آنها اکنون انتظار خود را برای “رشد متوسط ​​و کمتر از همسطح” برای سال ۲۰۲۴ اعلام کرده اند.

این  اقتصاددان ارشد بانک گفت: «با توجه به این رشد، ما شک داریم که اقتصاد به سرعت آنقدر حرکت  خود  را ادامه دهد  و  در اوایل سه ماهه آینده به سمت یک نزول خفیف سقوط خواهد کرد، همانطور که قبلاً پیش‌بینی کرده بودیم.»
مایکل فرولی  وی به طور خاص به خطر سیاست فدرال رزرو اشاره کرد که از مارس ۲۰۲۲ شاهد  افزایش نرخ بهره بوده است. این افزایش ها در مجموع به ۵٫۲۵ واحد درصد رسیده است، اما تورم همچنان بسیار بالاتر از هدف ۲ درصدی بانک مرکزی است.

فروولی گفت که انتظار ندارد فدرال رزرو تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ کاهش نرخ بهره را آغاز کند. طبق داده های گروه CME، قیمت گذاری فعلی بازار نشان می دهد که اولین کاهش ممکن است در مارس ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد.

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=3007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.