• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
0
با وجود پیش بینی بیت‌کوین 50 هزار دلاری؛

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال از بیت‌کوین پیشی گرفت!

  • کد خبر : 9773
  • 18 آذر 1402 - 12:55
افزایش قیمت ارزهای دیجیتال از بیت‌کوین پیشی گرفت!
پس از افزایش چشمگیر قیمت بیت‌کوین و اتریوم در هفته‌های اخیر، جای تعجب نیست که اکنون این دو ارز دیجیتال در افزایش قیمت کنونی عملکرد قابل توجهی نداشته باشند.

هرچند معمولا ارزهای دیجیتال تحت تاثیر قیمت بیت‌کوین قرار داشتند، اما طی  روزهای اخیر ارزهای دیجیتال کمتر شناخته‌شده بازار کریپتو توانسته‌اند از نظر افزایش قیمت عملکرد بسیار بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشند.

به گزارش اعتبار،  ارز دیجیتال کاردانو در روز جمعه (۱۷ آذر) تا ۳۰ درصد به ارزش خود اضافه کرد، ‌در حالیکه سولانا حدود ۸ درصد و آوالانچ نیز ۱۲ درصد رشد داشتند. در همین حال، قیمت بیت‌کوین حدود ۲ درصد بیشتر شده و اتریوم با کاهش حدود ۱ درصدی همراه شده است. بیت‌کوین و اتریوم به عنوان بزرگترین ارزهای دیجیتال، در مجموع حدود ۷۰ درصدِ بازار ۱/۶ تریلیون دلاری کریپتو را شامل می‌شوند.

مت مالی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت «میلر تاباک» (Miller Tabak & Co.‌) به بلومبرگ اعلام کرده: «پس از افزایش چشمگیر قیمت بیت‌کوین و اتریوم در هفته‌های اخیر، جای تعجب نیست که اکنون این دو ارز دیجیتال در افزایش قیمت کنونی عملکرد قابل توجهی نداشته باشند. با این حال، این حقیقت که ارزهای دیجیتال دیگر به شکل چشمگیری در حال افزایش ارزش خود هستند این موضوع را نمایان می‎کند که سرمایه‌گذاران هنوز علاقه خود به بازار کریپتو را حفظ کرده‌اند.»

 از اواسط اکتبر تاکنون قیمت بیت‌کوین بیش از ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این افزایش با گمانه‌زنی‌ها در رابطه با تأیید نهایی نرم‌افزارهای صندوق قابل معامله بیت‌کوین همزمان بوده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۱۸ آذر) از ۴۳ هزار و ۷۶۴ دلار تا ۴۴ هزار و ۳۶۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۴ بعدازظهر به وقت ایران، بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۳/۴۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۳۴۹ دلار تا ۲ هزار و ۴۰۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۴ بعدازظهر به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ دلار معامله شده است. قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نداشته است.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=9773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.