• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1

اینستاگرام پست‌های بیت‌کوینی را ممنوع کرد!

  • کد خبر : 6244
  • 16 مهر 1402 - 16:46
اینستاگرام پست‌های بیت‌کوینی را ممنوع کرد!
با این حال اینستاگرام برای مبارزه با نگرانی ها در مورد کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال، پستهای بیت کوینی را ممنوع کرده و پستهای رمزارزی را هم هدف خود قرار داده است. 

اینستاگرام پستهای مربوط به بیت کوین و اعلام قیمت آن را ممنوع کرده است، اقدامی که  منجر به تعجب علاقه‌مندان بازار کریپتو شده است.

به گزارش اعتبار، متا در اطلاعیه ای گفته است:

«ما فعالیت های خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می کنیم.»

بازار ارزهای دیجیتال توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است و شبکه‌های اجتماعی نقشی اساسی در این افزایش علاقه ایفا کرده اند.

برخی اینفلوئنسرهای کریپتو، افرادی با تجربه گسترده در سرمایه گذاری  ارزهای دیجیتال هستند که اطلاعات جدید و تحلیل‌ها و به روزرسانی های بازار و همچنین نحوه فعالیت آن را در پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند.

بعد از اینستاگرام نوبت توئیتر و یوتیوب می‌رسد!؟

با این حال، این فقط اینستاگرام نیست که مورد بررسی قرار گرفته است. به گفته رویترز، دیگر پلتفرم‌های بزرگ مانند یوتیوب، توییتر و تیک تاک نیز ممکن است با اقدامات نظارتی مواجه شوند.

گروه مصرف کننده اروپایی BEUC شکایت هایی را به کمیسیون اروپا و مقامات مصرف کننده ارائه کرده است و این ادعا را مطرح کرده که این پلتفرم های آنلاین تبلیغات گمراه کننده دارایی های رمزنگاری را تسهیل می کنند.

این فشار نظارتی برای این است که  پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی اقدامات سخت گیرانه تری را علیه محتوای مرتبط با رمزنگاری انجام دهند.

با این حال اینستاگرام برای مبارزه با نگرانی ها در مورد کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال، پستهای بیت کوینی را ممنوع کرده و پستهای رمزارزی را هم هدف خود قرار داده است.

از آنجایی که جامعه کریپتو با این محدودیت ها دست و پنجه نرم می کند، بحث بر سر توازن بین آزادی بیان و محافظت از کاربران در برابر خطرات احتمالی در فضای ارزهای دیجیتال  ادامه دارد. از نگاه برخی ناظران اقدام اینستاگرام به عنوان یادآوری از چشم انداز در حال تحول مقررات ارزهای دیجیتال در دنیای شبکه‌های  اجتماعی ارزیابی می‌شود.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=6244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.