• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
خرید کمتر و هزینه بیشتر؛

بازار سرد بلک فریدی در بریتانیا

  • کد خبر : 8959
  • 03 آذر 1402 - 4:15
بازار سرد بلک فریدی در بریتانیا
خانوارها در بحبوحه قبض‌های بالای غذا و انرژی در مورد خرج کردن کالاهای غیرضروری احتیاط کرده‌اند.

انتظار می رود خریداران اقلام کمتری را در طول فروش جمعه سیاه  بریتانیا  خریداری کنند، زیرا بحران هزینه زندگی و ضربه به برخی از انبارهای آمازون باعث کاهش تجارت شده است.

به گزارش اعتبار، حبیب صدرایی: گاردین نوشته است: هرچند احتمالا مصرف کنندگان بریتانیایی امسال کمی بیشتر از سال ۲۰۲۲ هزینه خواهند کرد،  داده ها نشان می دهد که با وجود افزایش تورم ، کالاهای کمتری خریداری خواهند کرد.

بر اساس تجزیه و تحلیل GlobalData  تقریباً ۸٫۷ میلیارد پوند بین صبح جمعه تا دوشنبه شب هزینه می شود. به گفته نهاد تجاری کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا، این تنها ۰٫۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. تورم ۳٫۴ درصدی در ماه اکتبر برای بریتانیا ثبت شده است.

خرده‌فروشان هفته‌ها است که تخفیف‌هایی را اعمال کرده‌اند، زیرا شروع گرم پاییز باعث شده برخی از انبارهای پوشاک و کفش از فروش بالایی برخوردار باشند. در حالی که خانوارها در بحبوحه قبض‌های بالای غذا و انرژی در مورد خرج کردن کالاهای غیرضروری احتیاط کرده‌اند.

برخلاف سال های گذشته که خریداران  به دنبال تلویزیون های مقرون به صرفه و سایر لوازم خانگی گران قیمت در جمعه سیاه بودند، امسال انتظار می رود  صرف خرید هدایای کریسمسی شوند.

چشم انداز تیره‌ای  پس از کاهش ۲٫۷ درصدی سالانه  کل  خرده فروشی در ماه گذشته بریتانیا  به دست آمد.  طبق گزارش اداره ملی آمار (ONS). فروش پوشاک و کالاهای خانگی بیشترین ضربه را خورده است.

به گفته کانتار، یک تحلیلگر صنعت، آمازون سال گذشته بیش از ۹ درصد از هزینه های جمعه سیاه در بریتانیا را به خود اختصاص داد که بسیار بالاتر از رتبه دوم شرکت خرده فروشی «جان لوئیس» بود که ۴٫۸ رصد هزینه‌ ها را به خود اختصاص داد

با این حال، شرکت بزرگ خرده فروشی آنلاین دنیا که توسط جف بزوس تأسیس شده است، ممکن است در یک روز فعالیت در انبار عظیم خود در کاونتری توسط کارگرانی که برای دستمزد و شرایط بهتر کمپین می کنند، با اختلال مواجه شود.

اعتصاب کاونتری بخشی از یک روز اقدام بین‌المللی با نام «پرداخت آمازون» است که با اعتصابات یا اعتراضات در بیش از ۳۰ کشور جهان برای درخواست شرایط بهتر در انبارهای بزرگ این شرکت همراه خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=8959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.