• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
این‌بار توسط معاون وزیر راه و شهرسازی؛

بازهم وعده بهره‌برداری دو ماهه راه آهن رشت-کاسپین!

  • کد خبر : 8248
  • 20 آبان 1402 - 14:11
بازهم وعده بهره‌برداری دو ماهه راه آهن رشت-کاسپین!
از ابتدای دولت سیزدهم  بارها وعده پایان ساخت خط ریلی رشت کاسپین داده شده است که به نظر می‌رسد همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام پروژه ریلی رشت _ کاسپین ظرف ۲ ماه آینده خبر داد. وعده ای که هر بار شنیده می‌شود و نتیجه‌ای ندارد.

به گزارش اعتبار،  خیر الله خادمی امروز شنبه در بازدید از پروژه ریلی رشت _ کاسپین اظهار کرد: اجرای این پروژه ریلی روند خوبی داشته و با توجه به شرایط سخت اجرا پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی با اشاره به شرایط سخت اجرای پروژه ریلی رشت _ کاسپین افزود: مسیر پروژه ریلی رشت به کاسپین در شرایط مرطوب و لجنی در حال اجرا است و همین موضوع کار را برای سرعت بخشی پروژه سخت کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام پروژه ریلی رشت _ کاسپین ظرف ۲ ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: شرایط آب و هوایی و رطوبت بالای زمین سرعت اجرای پروژه ریلی را کُند کرده است.

داستان وعده‌های تکراری بی پایان

گفتنی است از ابتدای دولت سیزدهم  بارها وعده پایان ساخت خط ریلی رشت کاسپین داده شده است که به نظر می‌رسد همچنان ادامه دارد. هشتاد درصد پروژه در دولت قبلی اجرا شده بود.  محمد اسلامی وزیر وقت راه و شهرسازی دولت روحانی گفته بود که این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام خواهد شد. رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی هم وعده داده بود تا پایان اسفند ۱۴۰۱ این خط ریلی مورد بهره برداری قرار گیرد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی فعلی  هم  در بهمن ۱۴۰۱ در حضور رهبر انقلاب وعده داد که خط ریلی رشت-کاسپین ظرف ۳-۴ ماه آینده (خرداد ۱۴۰۲) به بهره برداری برسد.

بعد از آن اسدالله عباسی، حسین هاتف، پیمانکار پروژه خط آهن رشت کاسپین و  عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور نیز گفتند که راه آهن رشت ـ کاسپین حداکثر تا بهار سال آینده این پروژه ریلی  به بهره‌برداری می‌رسد.

بعد از وعده‌های دوباره استاندار گیلان اخیر عنوان کرده که «امید است تا پایان امسال شاهد بهره برداری از راه آهن رشت – کاسپین باشیم.»

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=8248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.