• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
مدیرکل بازرسی استان اردبیل؛

با سرمایه‌گذاران صوری برخورد شود

  • کد خبر : 1774
  • 19 تیر 1402 - 10:54
با سرمایه‌گذاران صوری برخورد شود

مدیرکل بازرسی استان اردبیل ضمن تأکید بر ضرورت برخورد با سرمایه‌گذاری‌های صوری در این استان بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سرمایه‌گذارنماها در توسعه استان اردبیل اخلال‌گری کنند. به گزارش اعتبار و به نقل از خبرگزاری مهر، «علی رمضان‌پور» مدیرکل بازرسی استان اردبیل در  نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی اردبیل با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران […]

مدیرکل بازرسی استان اردبیل ضمن تأکید بر ضرورت برخورد با سرمایه‌گذاری‌های صوری در این استان بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سرمایه‌گذارنماها در توسعه استان اردبیل اخلال‌گری کنند.

به گزارش اعتبار و به نقل از خبرگزاری مهر، «علی رمضان‌پور» مدیرکل بازرسی استان اردبیل در  نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی اردبیل با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران صوری نباید مانع توسعه اردبیل شوند ابراز کرد: با سرمایه‌گذاران صوری و افرادی که در مسیر توسعه استان مانع ایجاد می‌کنند، به شکل قانونی برخورد می‌شود.

رمضان‌پور ضمن انتقاد از روند اقدامات اجرای پروژه احداث پتروشیمی اردبیل گفت: کلنگ این پروژه در سال ۸۵ و در محور اردبیل به خلخال به زمین زده شد اما با گذشت این همه سال تاکنون اقدام خاصی برای احداث آن انجام نشده است و ظاهرا سرمایه‌گذار به اجرای طرح مورد نظر تمایلی ندارد که انتظار داریم این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی اخذ یک سرمایه‌گذار جدید را یکی از راه حل‌های خروج پروژه احداث پتروشیمی اردبیل از حالت بلاتکلیفی ذکر کرد و افزود: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سرمایه‌گذارنما در استان اردبیل با ایجاد فضای صوری و با استفاده از منابع و امکانات استان در مسیر توسعه آن اختلال ایجاد کنند.

مدیرکل بازرسی استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضایی همواره از سرمایه‌گذاران واقعی و کننده کار حمایت به عمل آورده است تصریح کرد: بازرسی استان اردبیل از فضای سالم اقتصادی و رقابت‌های مفید و مؤثر در این حوزه حمایت می‌کند بنابراین مانعی در مسیر توسعه و پیشرفت استان وجود نخواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=1774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.