• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1

با طرح جدید مالی X دیگر نیازی به حساب بانکی نیست!

  • کد خبر : 7442
  • 08 آبان 1402 - 7:12
با طرح جدید مالی X دیگر نیازی به حساب بانکی نیست!
ماسک با اشاره به اینکه انتظار دارد ویژگی‌های مالی و پرداخت تا پایان سال 2024 روی X راه‌اندازی شود، ادعا کرد که مردم از قدرت این ویژگی مالی شگفت‌زده خواهند شد.

ایلان ماسک از طرحی برای تبدیل X به پلتفرم مالی قدرتمندی رونمایی کرد که جایگزین حساب بانکی شود.

اعتبار- حبیب صدرایی: به نقل از وبگاه ورج، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اسپیس‌اکس و  و مالک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X (توئیتر سابق)، روز پنجشنبه در تماسی همه جانبه با کارمندان X اعلام کرد که این شبکه اجتماعی محبوب را به یک مرکز مالی برای کاربران تبدیل می‌کند.

همه شگفت زده خواهید شد!

ماسک با اشاره به اینکه انتظار دارد ویژگی‌های مالی و پرداخت تا پایان سال ۲۰۲۴ روی X راه‌اندازی شود، ادعا کرد که مردم از قدرت این ویژگی مالی شگفت‌زده خواهند شد.

وی در این رابطه گفت: وقتی می‌گویم پرداخت‌ها، در واقع منظورم کل زندگی مالی یک نفر است…. پول یا اوراق بهادار یا هر چیز دیگری  روی پلتفرم ما خواهد بود.  بنابراین، این فقط مانند ارسال ۲۰ دلار برای دوست من نیست. من در مورد این صحبت می کنم که مثلاً به حساب بانکی نیاز نخواهید داشت.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی  فعلا  در حال تضمین مجوزهای انتقال پول در سراسر آمریکا به منظور ارائه خدمات مالی به کاربران است. ماسک در جلسه پنجشنبه گفت که امیدوار است مجوزهای اضافی مورد نیاز X را در «چند ماه آینده» به دست آورد.

ماسک در مورد اینکه چه زمانی ویژگی های مالی در X در دسترس خواهد بود، گفت:  اگر تا پایان سال آینده آن را عرضه نکنیم، متاثر خواهم شد.

رئیس تسلا در نوامبر گذشته اعلام کرد که X می‌تواند  کارت‌های نقدی، چک و خدمات وام ارائه دهد. علاوه بر این، او قبلاً گفته بود که X تبدیل به یک “اپلیکیشن همه  کاره” تبدیل خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=7442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.