• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
استاندار البرز خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از طریق مولدسازی

  • کد خبر : 1934
  • 22 تیر 1402 - 9:39
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از طریق مولدسازی
بهره‌برداری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان البرز، فرصتی مغتنم است که باید به جد مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.

استاندار البرز ضمن اعلام حمایت از مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب اعتبارات ملی گفت: از مدیران استان انتظار دارم منافع استان و رضایت‌مندی مردم را در اولویت قرار دهند و برای این امر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش اعتبار و به نقل از ایلنا، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید بخش عمده اعتبارات مورد نیاز خود برای توسعه و اجرای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار را از طریق انجام رایزنی از وزارتخانه متبوع خود دریافت کنند تا پروژه‌ای دچار وقفه نشود.

وی پیگیری برای جذب اعتبارات ویژه در راستای ارتقاء سرانه‌ها استان البرز را از دیگر اقداماتی که باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد خواند و گفت: بر همین اساس درصددیم عملکرد مدیران استان را بر اساس جذب اعتبارات ویژه، پیشبرد پروژه‌های مهم و تحول آفرینی در حوزه مسئولیت، مورد پایش و ارزیابی قرار دهیم.

عبداللهی اذعان کرد: شعار امسال کشور، مهار تورم و رشد تولید است بنابراین براساس ابلاغ صورت گرفته تمامی مدیران باید نقش خود را بر این مبنا انجام داده و برنامه‌های خود را اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=1934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.