• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ایجاد شهرک تخصصی زرشک

  • کد خبر : 2677
  • 09 مرداد 1402 - 8:35
سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ایجاد شهرک تخصصی زرشک
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای ایجاد شهرک تخصصی زرشک در استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ابراز کرد: فروش و بازاریابی، برندسازی، سلامت و شیوه جمع‌آوری زرشک باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد از طرفی  لازم است برای استفاده از بسته‌بندی‌های مناسب در عرضه زرشک تولید این استان فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش اعتبار و به نقل از ایسنا، «جواد اشرفی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره زرشک اعمال تجدیدنظر در روش‌های سنتی برداشت زرشک و استقاده از روش‌های مکانیزه را ضرورری دانست و گفت: باید اقدامات لازم برای ارائه الگوهای برتر در این خصوص مورد توجه قرار گیرد تا بهره‌وری تولید افزایش پیدا کند.

اشرفی در مورد جشنواره زرشک که قرار است امسال توسط اتاق تعاون استان خراسان جنوبی برگزار شود بیان کرد: در این مورد نظریات متفاوتی در زمینه چگونگی برگزاری جشنواره زرشک در سال جاری وجود دارد باید مدل برگزاری جشنواره امسال با توجه به ظرفیت ها و منابع موجود مشخص شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: اتحادیه تعاون روستایی خراسان جنوبی امسال نیز مانند سال گذشته برای خرید زرشک از زرشکاران اقدام می‌کند.

اشرفی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تسهیلات مورد نیاز را برای خرید زرشک تولیدی خراسان جنوبی، در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=2677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.