• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
تکذیب یک شایعه؛

سلاح ورزی: استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم

  • کد خبر : 1278
  • 05 تیر 1402 - 9:10
سلاح ورزی: استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم

حسین سلاح ورزی استعفا از ریاست اتاق بازرگانی ایران را تکذیب کرد. به گزارش اعتبار به نقل از اقتصاد آنلاین، صبح امروز برخی از کانال‌های خبری از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. اما او در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل […]

حسین سلاح ورزی استعفا از ریاست اتاق بازرگانی ایران را تکذیب کرد.

به گزارش اعتبار به نقل از اقتصاد آنلاین، صبح امروز برخی از کانال‌های خبری از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. اما او در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل کار حاضریم و استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم.

لازم به ذکر است، از زمان اعلام کاندیداتوری حسین سلاح‌ورزی برای ریاست اتاق بازرگانی ایران فشارهای سیاسی مبنی بر حذف او آغاز و به مرور تشدید شد.

برخی رسانه‌های حامی دولت به بهانه بررسی تخلفات مالی و مدیریتی در اتاق، نام او را برای اولین‌بار در لیست افرادی که از نگاه آن‌ها متخلف بودند، قرار دادند؛ اتهاماتی که نهادهای نظارتی آنها را تأیید نکردند. با این حال، در خبری که امروز خبرگزاری رسمی دولت از برکناری سلاح‌ورزی منتشر کرده، نوشته پس از انتخاب او‌ «اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند.»

این خبرگزاری، نامزدی سلاح‌ورزی در انتخابات ریاست اتاق را غیرقانونی دانسته و نوشته است: «سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت تا بخش خصوصی از یک حاشیه خودساخته نجات یابد!»

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=1278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.