• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
نامه سرگشاده کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:

شورای نگهبان مصوبه غیرشرعی افزایش سن بازنشستگی را رد کند!

  • کد خبر : 8844
  • 30 آبان 1402 - 12:17
شورای نگهبان مصوبه غیرشرعی افزایش سن بازنشستگی را رد کند!
در قسمتی از این نامه تصریح شده است: از شورای محترم نگهبان انتظار داریم با رد این مصوبه غیر شرعی التیامی بر نگرانی های عمیق وارد شده بر پیکر کارگران باشد.

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در بیانیه ای با انتقاد شدید از مصوبه مجلس در افزایش سن بازنشستگی آن را ضربه ای غیر قابل ترمیم به جامعه کارگری توصیف کرد.

به گزارش اعتبار،  در این نامه آمده است:

 

در حالی که جامعه شریف کارگری با دشواری های فراوان از قبیل عدم امنیت شغلی، عدم رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار و تامین معیشت آبرومندانه برای ادامه زنده ماندن در شرایط سخت و طاقت فرسا مشغول به کار و تلاش برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی می باشند. متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای  ملت با تصویب افزایش سن و سابقه بازنشستگی که خلاف حقوق مکتسبه کارگران بدون رعایت اصلاح سیستماتیک بیمه ای ذیل  برنامه هفتم توسعه ضربه غیر قابل ترمیم را به جامعه شریف کارگری کشور تحمیل کرده است.

لذا كانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور به نمایندگی از بخش عظیمی از کارگران مظلوم واقع شده در این طرح اعتراضی شدید خود را نسبت به این تصمیم ضد کارگری و بدون در نظر گرفتن شرایط زمانی که موجبات دلسردی و آزردگی کارگران سخت کوش و تلاشگر را به وجود آورده است اعلام نموده و در پایان از شورای محترم نگهبان انتظار داریم با رد این مصوبه غیر شرعی التیامی بر نگرانی های عمیق وارد شده بر پیکر کارگران عزیز که سنگربانان عرضه کار و تلاش می باشند را جبران نمایند.
کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=8844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.