• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

ضرر شبکه اجتماعی ترامپ به ۷۳ میلیون دلار رسید

  • کد خبر : 8524
  • 25 آبان 1402 - 6:30
ضرر شبکه اجتماعی ترامپ به ۷۳ میلیون دلار رسید
پرونده‌ی ثبت‌شده توسط شرکت Digital World Acquisition نشان می‌دهد این  شبکه‌ی اجتماعی  از زمان تاسیس  در اوایل سال 2022 تاکنون 73  میلیون دلار ضرر کرده است.

هنگامی که«تروث سوشال» در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد، حامیان این شبکه اجتماعی آن را جایگزینی محافظه کارانه برای پلتفرم های فناوری بزرگ توصیف کردند که تبلیغ کنندگانی فراوانی را از میان دنبال کنندگان میلیونی ترامپ ، اما یک پرونده نظارتی جدید نشان می دهد که  گروه رسانه و فناوری ترامپ به عنوان مالک «تروث سوشال» ، تنها ۲٫۳ میلیون دلار فروش تا ژوئن امسال رزرو کرده است، در حالی که ۱۰ برابر این مبلغ را از دست داده است.

به گزارش اعتبار و به نقل از رویترز، این افشاگری همچنین حاوی هشداری از سوی حسابداران گروه رسانه و فناوری ترامپ است که می‌گویند آنها «تردید اساسی در مورد توانایی شرکت برای ادامه فعالیت دارند».

پرونده‌ی ثبت‌شده توسط شرکت Digital World Acquisition نشان می‌دهد این  شبکه‌ی اجتماعی  از زمان تاسیس  در اوایل سال ۲۰۲۲ تاکنون ۷۳  میلیون دلار ضرر کرده است.

پلتفرم تروث سوشال در سال گذشته‌ی میلادی مجموعاً  ۵۰ میلیون دلار ضرر خالص ثبت کرد و فروش تبلیغ در این شبکه‌ی اجتماعی تنها ۱٫۴ میلیون دلار بود. در نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی ضرر و فروش تروث سوشال به  ۲۳میلیون دلار ضرر و ۲٫۳  میلیون دلار فروش  رسید.

تروث سوشال در فصل اول ۲۰۲۳ شماری از نیروهایش را که در تیم استریم ویدیو و زیرساخت حضور داشتند اخراج کرد. مطابق آمار، تروث سوشال وضعیت جالبی ندارد و حالا آینده‌ی مبهمی در برابر خودش می‌بیند.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=8524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.