• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران؛

عدم جذب ۲۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مازندران

  • کد خبر : 1653
  • 17 تیر 1402 - 12:30
عدم جذب ۲۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مازندران
با اینکه در شهریور ماه سال مالی به پایان می‌رسد اما هنوز سهم قابل توجهی از اعتبارات ملی و استانی سال گذشته استان مازندران جذب نشده است.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خبر داد ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی سال قبل این استان هنوز جذب نشده است اعتباراتی که بخشی از آن باید در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شود.

به گزارش اعتبار و به نقل از خبرگزاری مهر، «فرج الله فتح الله پور» رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در شورای برنامه‌ریزی مازندران گفت: در سفر ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ رییس جمهور به استان مازندران، ۱۷۶ مصوبه و ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مازندران لحاظ شد بود که تاکنون حدود ۴۴ درصد از این مبلغ از محل بودجه عمومی تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان مازندران ۲۷ درصد تخصیص پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی ابلاغ شد بیشتر اعتبارات این استان را در فصل حمل و نقل و منابع آب ذکر کرد و افزود: بیش از دو هزار میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته و معادل ۷۰ و نیم درصد هم محقق شده است.

فتح الله پور اذعان کرد: برای امسال دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان مازندران ابلاغ شده است که از این اعتبارات باید دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سطح کمیته برگزاری شهرستان‌ها توزیع شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سال مالی رو به اتمام است بنابراین پیگیری‌های لازم برای جذب ۲۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی مازندران همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=1653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.