• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
یک کارشناس تشریح کرد؛

قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ انفجاری خواهد بود

  • کد خبر : 10692
  • 05 دی 1402 - 16:14
قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ انفجاری خواهد بود
علی‌رغم همه آشفتگی‌ها، بیت‌کوین در اوایل دسامبر 2023 شاهد بازگشت شدید قیمت خود بود و برای اولین بار از اوایل آوریل 2022 به بالای 44 هزار دلار صعود کرد.

یک کارشناس و مدیر عامل  یک شرکت مشاور بلاک چین می گوید: بازار  کریپتو  در افق جدید، ممکن است با حذف بازیگران بد از این صنعت بیشتر دوام بیاورد.

به گزارش اعتبار، حبیب صدرایی: این  کارشناس به خبرگزاری آناتولی گفت که بیت کوین در سال ۲۰۲۴  از صندوق های قابل معامله در مبادلات (ETF) گرفته تا قوانین و مقررات مربوط به دارایی های رمزنگاری شده بسیار انفجاری عمل می‌کند.

براندون زمپ مدیر عامل BlockHash LLC  گفت: « با  سقوط مبادلات و پیامدهای شرکتی در سال ۲۰۲۲  و  نبردهای نظارتی در سال ۲۰۲۳، صنعت کریپتو همچنان پابرجاست و در حال رشد است.»
شرکت این فعال کریپتو،  یک شرکت مشاوره بلاک چین  است که منابع آموزشی را برای صاحبان مشاغل کوچک، دانش آموزان، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران فراهم می کند.

بیت کوین و همچنین سایر ارزهای رمزنگاری شده، در سال ۲۰۲۲ در بحبوحه چندین بحران از جمله ورشکستگی چندین شرکت و پلتفرم مبادلاتی سقوط کردند و باعث آشفتگی در بازار به دلیل فقدان مقررات شدند؛ امری که مسئولیت پذیری اعتماد سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال و توکن ها را متزلزل کرده است.

بر اساس داده های گردآوری شده توسط آناتولی، اندازه کل بازار کریپتو تا پایان سال ۲۰۲۲ به حدود ۷۹۰ میلیارد دلار کاهش یافت.  همچنین سقوط FTX که زمانی سومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات روزانه بود در اواخر سال ۲۰۲۲  منجر به سقوط ناگهانی در بازار ارزهای دیجیتال شد.

حذف چند شخصیت منفی!

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق و بنیانگذار پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال FTX مستقر در  جزیره باهاما، در حال حاضر در دادگاه فدرال نیویورک در حال محاکمه است و با هشت اتهام  سنگین  همچون  توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از اوراق بهادار و همچنین  پولشویی و توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده و  نقض مالی کمپین روبرو است.

همچنین پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه ژوئن ۱۳ اتهام علیه «بایننس» Binance، بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال جهان، مطرح کرد، مدیرعامل این شرکت در ماه نوامبر موافقت کرد که به اتهامات جنایی خود اعتراف کند و  ۲٫۵ میلیارد دلار را به دولت آمریکا  و ۱٫۸ میلیارد دلار  به عنوان جریمه بپردازد. چانگ پنگ ژائو مندیرعامل سابق «بایننس»  به چندین اتهام جنایی در آمریکا اعتراف کرد و از سمت خود استعفا داد.

 

بازگشت با امید به ETF

علی‌رغم همه آشفتگی‌ها، بیت‌کوین در اوایل دسامبر ۲۰۲۳ شاهد بازگشت شدید قیمت خود بود و برای اولین بار از اوایل آوریل ۲۰۲۲ به بالای ۴۴ هزار دلار صعود کرد. بیشتر این صعود به این خاطر بود سرمایه‌گذاران مبنی بر اینکه ETF‌ بیت‌کوین در ایالات متحده آمریکا  تایید خواهند شد بسیار خوش‌بین هستند.

ETF «ای اف تی‌ها»  نوعی صندوق سرمایه گذاری هستند که در بورس اوراق بهادار با دارایی های مالی خود مانند سهام، ارزها، بدهی ها، قراردادهای آتی و کالاها معامله می شوند و صندوق های ETF بیت کوین در درجه اول مالک بیت کوین هستند.

براندون زمپ تاکید کرد که بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به اثرات بلندمدت بازاری که ممکن است یک ETF بیت‌کوین در بازار ارز دیجیتال  رقم بزند بسیار خوشبین هستند،. وی افزود: «این امر قیمت بیت کوین را تقویت می کند و کمک می کند بیت کوین به عنوان یک دارایی اصلی به توده ها برسد.»

او در پایان گفت: با توجه به « ای اف تی‌ها»  نصف شدن بیت کوین، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قوانین ارزهای دیجیتال و تورم دلار آمریکا، شما یک سال ۲۰۲۴ بسیار انفجاری در انتظار دارید.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=10692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.