• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
جلسه تعاملی رییس کانون کارآفرینی گیلان و مدیرکل صدا و سیمای گیلان برگزار شد؛

نقش رسانه ملی در تحقق اهداف کارآفرینی

  • کد خبر : 11767
  • 23 دی 1402 - 10:29
نقش رسانه ملی در تحقق اهداف کارآفرینی
جلسه تعاملی رییس کانون کارآفرینی و رییس هیأت مدیره انجمن سرمايه‌گذاران و کارآفرينان منطقه آزاد انزلی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.

اعتبار، لیلا پورابراهیمی- مهندس احمد طاهری رییس کانون کارآفرینی گیلان و رییس هیأت مدیره انجمن سرمايه‌گذاران و کارآفرينان منطقه آزاد انزلی، با دکتر تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار کرد و دو طرف در مورد موضوعاتی همچون همراهی رسانه ملی در تحقق اهداف کارآفرینی و تولید و اشتغال به گفت‌وگو پرداختند.

مهندس طاهری در این جلسه تعاملی به بیان مهم‌ترین مشکلات بخش تولید پرداخت و ضمن برشمردن موانع بازدارنده‌ای که در این مسیر وجود دارد عنوان کرد: کارآفرینی برای رشد اقتصاد ضروری است و توانمندسازی کارآفرینانی که ذیل کانون کارآفرینی حضور دارند به شکوفایی تولید ملی و رونق اشتغال می‌انجامد، به همین علت همه باید به سهم خود در رفع موانع رونق اقتصادی و کارآفرینی مشارکت لازم را داشته باشیم و به رسالت خود عمل کنیم.

وی خواستار تعامل بیشتر کانون کارآفرینی و رسانه ملی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و عمل به منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی شد و افزود: نوآوری‌های کارآفرینان اگر موفقیت‌آمیز باشد، ممکن است علاوه بر تولید سرمایه و ایجاد فرصت شغلی، سطح زندگی مردم را بهبود ببخشد و در نتیجه جامعه را به سمت موفقیت سوق ‌دهد.

دکتر تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت تعاملات این دو نهاد عنوان کرد: با توجه به رویکرد جدید رسانه ملی که مطالبه‌گری را سرلوحه خود قرار داده است بنابراین صدا و سیمای مرکز گیلان نیز آمادگی دارد در راستای تعالی استان گیلان در حوزه‌های تولید، اشتغال و کارآفرینی همکاری‌های لازم را انجام دهد.

قابل ذکر است، دکتر ربانی پیشنهاد داد یک کارگروه مشترک مابین هیات مدیره کانون کارآفرینی گیلان، انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گیلان و کارشناسان صدا و سیمای گیلان در جهت رفع موانع تولید و کمک به بخش خصوصی تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=11767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.