• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی؛

همایش تجلیل از فعالان برتر کارآفرینی استان گیلان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 8372
  • 22 آبان 1402 - 8:29
همایش تجلیل از فعالان برتر کارآفرینی استان گیلان برگزار می‌شود
همزمان با فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی و به همت کافه کارآفرینی هپی لند، همایش تجلیل از فعالان برتر کارآفرینی استان گیلان با حضور شخصیت‌های ملی و استانی و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

اعتبار- به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، همایش تجلیل از فعالان برتر کارآفرینی استان گیلان یکم آذر ۱۴۰۲ در کافه کارآفرینی هپی لند و به همت کانون کارآفرینی استان گیلان و انجمن صنفی مراکز مشاوره و کارآفرینی گیلان برگزار می‌شود.

در این همایش علاوه بر نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های دولتی، همچنین تشکل‌های خصوصی اعم از نمایندگان استانداری گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی، انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی، اتاق بازرگانی گیلان، اتاق اصناف, اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صمت، گمرکات، پارک علم و فناوری گیلان، صندوق پژوهش و فناوری، نمایندگانی از دانشگاه‌های گیلان و انزلی، فرمانداران شهرستان‌های رشت و انزلی، فعالین اقتصادی منطقه و گیلان، کارآفرینان برتر و افتخاری و خبرنگاران رسانه‌ها حضور خواهند داشت.

در این همایش علاوه بر سخنرانی مدعوین از ۱۵ نفر برگزیده و تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی استان گیلان تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارج نهادن به مقام نوآوران، خالقان و پایه‌گذاران اشتغال، توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی، ایجاد زیست بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در  استان گیلان و منطقه آزاد انزلی، تقویت هر چه بیشتر آن و در نهایت ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف مهم برگزاری این همایش یک روزه محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=8372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.