• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
تشدید نظارت و بازرسی؛

انبار پوشاک قاچاق در تهران کشف شد

  • کد خبر : 14212
  • 22 اسفند 1402 - 9:14
انبار پوشاک قاچاق در تهران کشف شد
همزمان با از سرگیری فرآیند مقابله با کالاهای قاچاق به خصوص در حوزه پوشاک، نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه کننده شدت بیشتری به خود گرفته است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران گفت که یک انبار کالای پوشاک قاچاق به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش اعتبار و به نقل از ایسنا، سید علی میرموسوی اظهار کرد: طی گشت مشترک بازرسین اداره کل صمت و سازمان اطلاعات و پلیس امنیت اقتصادی استان از انبارها و محل نگهداری کالاها در تهران، یک انبار پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، پالتو و غیره به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان کشف و اموال ضبظ شده تحویل اموال تملیکی شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین گفت که پرونده کشف شده جهت سیر مراحل قانونی پس از صدور قبض اموال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

گفتنی است یکی از مشکلات همیشگی بازار وجود کالا‌های تقلبی و قاچاق بوده که در سال‌های اخیر طرح و برنامه‌های متعددی برای مبارزه با آن و کمک به تولیدکنندگان داخلی تدوین و اجرایی شده است. برنامه‌ریزی و نحوه اجرای مقررات و ضوابط مربوط به زنجیره تولید تا فروش در صنف پوشاک مقتضیات خاص خود را دارد؛ چراکه قاچاق این کالا‌ها از مرز‌های وسیع ایران ساده و شناسایی اصل یا تقلبی بودن آن دشوار است.

در هفته‌های که گذشته اعتراض تولیدکنندگان پوشاک و لوازم خانگی نسبت به گسترش قاچاق پوشاک در آستانه شب عید در کشور بالا گرفت و با برگزاری نشست‌هایی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخواست کردند که به این موضوع ورود کند.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=14212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.