• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار اعلام کرد:

افزایش تسهیلات مشاغل خانگی

  • کد خبر : 1946
  • 22 تیر 1402 - 9:44
افزایش تسهیلات مشاغل خانگی
طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسانی که متقاضی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و دریافت تسهیلات هستند باید به سامانه طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به نشانی https://smkh.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی، ۲۱۸ هزار مجوز صادر شد که اشتغال ۱۰۳ هزار نفر را در کشور به دنبال داشت.

به گزارش اعتبار و به نقل از ایسنا، «آزیتا همتیان» رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سقف تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته حدود ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان بود اما این تسهیلات در سال ۱۴۰۲ به ۴۰۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است

وی با بیان اینکه استان‌های کشور ۹۰ درصد از تسهیلات خود در حوزه مشاغل خانگی را جذب کرده‌اند افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی مشاغل خانگی باید به درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار مراجعه کرده و اطلاعات هویتی و سایر مدارک مربوطه را بارگذاری کنند تا پس از این مراحل، مجوز فعالیت آن‌ها به شکل برخط ارسال شود.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در خصوص مجوزهای پشتیبانی که مدل کارفرمایی دارند، متقاضیان باید کارآفرینی داشته باشند و عده‌ای را مشغول به کار کنند.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=1946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.