• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
رییس اتاق بازرگانی گیلان بیان کرد:

سهم ۱ میلیارد دلاری ایران از بازار ۲۹۰ میلیارد دلاری روسیه

  • کد خبر : 2387
  • 02 مرداد 1402 - 10:20
سهم ۱ میلیارد دلاری ایران از بازار ۲۹۰ میلیارد دلاری روسیه
رییس اتاق بازرگانی گیلان با تأکید بر اینکه برخی از مشکلات ما به دلیل دستورالعمل‌های غیرکارشناسی از تهران است گفت: از بازار ۲۹۰ میلیارد دلاری روسیه، تنها به اندازه یک میلیارد دلار نقش داریم و این مسأله پذیرفته شده نیست.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان بیان کرد: همه ما یک خانواده هستیم و به اتاق آمده‌ایم تا معضلات و مشکلات برچیده شود.

به گزارش اعتبار و به نقل از اقتصاد آن لاین، «قاسم رضائیان» رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان افزود: وقتی به گمرک مراجعه می‌کنیم می‌بینیم هم مردم و هم صادرکنندگان ناراضی هستند.

رضائیان ادامه داد: وقتی بار چند روز در گمرک معطل می‌ماند، همه آسیب می‌بینند یا به طور مثال وقتی جنسی مانند بادمجان سه روز در گمرک می‌ماند، از کیفیتش کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان بیشترین تولید کیوی را دارد اذعان کرد: ما باید امید را ایجاد کنیم، چقدر از مرکبات ما به خاطر کم کاری در انبارها می‌ماند و پوسیده می شود، چرا ترکیه به عنوان کشور همسایه، باید چندین برابر ما صادرات داشته باشد؟

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان گفت: ما واقعا در حال ضعیف عمل کردن هستیم، آمارهای صادرات ما به خصوص در بحث صادرات به روسیه نشان می‌دهد که باید بپذیریم مشکل و معضلاتی وجود دارد.

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=2387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.