• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
افزایش قیمت موقتی است!

التهابی در بازار طلا و سکه نیست

  • کد خبر : 6248
  • 16 مهر 1402 - 16:47
التهابی در بازار طلا و سکه نیست
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفته است: روند بازار در دو روز اخیر افزایشی بود؛ بخشی از این اتفاق به رشد ۱۵ دلاری انس جهانی طلا و بخشی دیگر اتفاقات رخ داده در منطقه و رشد قیمت ارز بود.

هرچند به دنبال ادامه تنش اسرائیل و فلیسطین بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» قیمت ارز و  طلا و سکه با افزایش عجیبی مواجه شد.  قیمت سکه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت، هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۶۵ هزار تومان، نیم سکه و ربع نیز ۱ میلیون تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۵۰۰ هزار تومان در این مدت افزایش قیمت داشتند. اما برخی ناظران و کارشناسان از جمله رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران این افزایش را موقتی می‌دانند.

به گزارش اعتبار و به نقل از اقتصادآنلاین، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند افزایشی قیمت سکه و طلا در بازار پیش بینی کرده که  در روزهای آینده این نوسان ادامه‌دار نباشد.

نادر بذرافشان رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفت: روند بازار در دو روز اخیر افزایشی بود؛ بخشی از این اتفاق به رشد ۱۵ دلاری انس جهانی طلا و بخشی دیگر اتفاقات رخ داده در منطقه و رشد قیمت ارز بود.

با این حال او معتقد است «بازار روال عادی دارد، التهابی در آن نیست و تقاضا نیز تشدید نشده است.»

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب سکه نیز اظهار داشت: حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان بیشتر شد و در حال حاضر این حباب در بازارهای داخلی برای سکه تمام ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=6248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.