• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
بازار ارز دیجیتال؛

پیش‌بینی کیوساکی از هدف ۱۳۵ هزار دلاری بیت کوین

  • کد خبر : 7686
  • 11 آبان 1402 - 9:29
پیش‌بینی کیوساکی از هدف ۱۳۵ هزار دلاری بیت کوین
نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هدف بعدی بیت کوین پس از رسیدن آن به 30 هزار دلار در آخر هفته گذشته، 135 هزار دلار پیش بینی می‌کند.

کیوساکی اخیرا در پستی در پلتفرم  X (توییتر سابق) ، خوش‌بینی خود را نسبت به طلا، نقره و بیت کوین ابراز کرد. او پیشنهاد کرد که طلا در آستانه عبور از مرز ۲ هزار و ۱۰۰ دلار است و روند آن همچنان صعودی است. چشم‌انداز بلندمدت وی برای قیمت طلا به حدود سطح ۳ هزار و ۷۰۰ دلار می‌رسد.

به گزارش اعتبار و به نقل از تجارت نیوز، پیش‌بینی کیوساکی برای قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی صعودی‌تر است، زیرا او معتقد است که هدف بعدی بیت کوین ۱۳۵ هزار دلارخواهد بود. در زمان نگارش این گزارش، بیت کوین کمی بالاتر از ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود که در ۷ روز گذشته نزدیک به ۱۸ درصد رشد داشته است.

سناریو پیش‌بینی رابرت کیوساکی نشان می‌دهد که او یک مدافع سرسخت بیت کوین است. وی پتانسیل این ارز دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت را بسیار قوی می‌داند. در فوریه امسال، رابرت کیوساکی پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت. در ماه جولای، او احتمال رسیدن بیت کوین به سطح ۱۲۰ هزار دلار در آینده نزدیک را نیز پیش بینی کرده بود.

چشم‌انداز مثبت او با پیش‌بینی‌های موسسات مالی مانند Standard Chartered Bank که پیش‌بینی کرده بودند، بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد نیز همسو است.

سناریو پیش بینی رابرت کیوساکی اغلب بر پتانسیل دارایی‌هایی مانند بیت کوین، طلا و نقره به عنوان پوششی در برابر بحران‌های اقتصادی و مالی بالقوه ناشی از اقدامات دولت‌ها تاکید می‌کند. برخلاف این پیش‌بینی‌ها، کیوساکی سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند که نه تنها روی قیمت آتی این دارایی‌ها، بلکه بر میزان مالکیت آن‌ها نیز تمرکز کنند.

در پستی در ماه گذشته در X، این نویسنده پرفروش نسبت به سقوط قریب الوقوع بازار سهام نیز هشدار داد و پیش بینی کرد که کاهش ارزش در بازارهای سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات مردم را به سمت دارایی‌هایی مانند بیت کوین، طلا و نقره سوق می‌دهد.

لینک کوتاه : https://etebarpress.com/?p=7686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.